Szörfkirálylány windsurf naplója

Siklás: a világ legfelemelőbb érzése annak, aki már megtapasztalta. De az idáig vezető út nem csak tükörsima vízzel és ragyogó napsütéssel van kikövezve. Szörfözni megtanulni nem kevés energiát, küzdelmet és kitartást igényel. Hát még ha az ember fia ráadásul lány! Blogomban a windsurf elsajátításának tanulási folyamatáról olvashatsz: a bosszantó nehézségek ellenére miért is éri meg belevágni ebbe a sportba, hogy aztán létszükségleti szenvedéllyé forrja ki magát...

Friss topikok

p5190715_1370114249.JPG_1190x893

A szombati Big Day után kifacsarva, kedvtelenül érkeztünk a vasárnapi déli szélire Fertőre. Vagyis én voltam rettentő kedvtelen és összezavarodott. Azt sem tudtam, hol vagyok, hulla fáradt voltam, és durci. Csak úgy. Így ébredtem. Endru meg dühös volt kicsit, mert nem tértem magamhoz időben, és már fújt a szél, mikor sikerült elindulnunk. Jogosan. Még Stefan is előbb ért oda, mint mi, pedig ilyen még sohasem volt.Nem tudtam, mit szereljek, annyira nem voltam képben. Végül 4.7 lett belőle, és mert úgy tűnt, hogy fúj, és az előrejelzés erősödést írt 15 csomóra, ezért kilátásba helyeztem, hogy esetleg át kell majd szereljek kisebbre. Optimistán bementem a 80 literrel, de minek? Hát kvára nem fújt. Lesodródtam a pcsába, alig bírtam visszamanőverezni. Már amikor elindultam, láttam, hogy ez így nagyon nem lesz kóser, de bíztam benne, hogy csak egy kicsi kihagyás van, majd rápöffen. Már befelé megfogalmazódott bennem, hogy nem hallgatok többet Endrura (ő javasolta a 80L-t). És szitkozódtam magamban, hogy a 96-al kellett volna bemennem. Sikerült kikeverednem, és kimentem a 3S-ért. Dühöngtem, most már láthatóan, nem csak magamban. Majdnem vissza sem mentem,  mert úgy ki voltam akadva. Aztán talán a szél is erősödött, és a nagy deszka is jól jött alattam, de valahogy jobban ment ezzel a kombóval a szörfözés. Volt ugyan pöff vadászat, de végül jókat siklottam. Nem volt különösen nagy szörfözés, de egynek elment. Készültek képek is, Endru készséges volt, előző nap totál rommá szörfözte magát, így pöff vadászatra nem volt kedve. Lehet, neki volt igaza, de azért megérte azt a pár jó siklást. Stefan sem vadászgatott. Toltam, amíg erőm engedte, majd burkoltunk egy kis kaját, majd mivel a szél is alább hagyott, át kellett volna szerelnem nagyobb vitorlára. De annyira el voltam gyengülve, hogy inkább hanyagoltam a dolgot. A fiúk is lebeszéltek róla, ha ők nem mennek, én se :P. Nem volt már létszükség a szörfözés. Nem bírtam.  Gyönyörű idő volt, élveztem a napsütést, amíg maradtunk.

Ma is voltam vízen, ez is a fejlődést szolgálta, hálásak lehetünk, még ha nem is fújt tökéletes szelecske.

Címkék: déli szél 3s szörfkirálylány Fertő tabou 96l

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szorfkiralylany.blog.hu/api/trackback/id/tr75339490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása