Szörfkirálylány windsurf naplója

Siklás: a világ legfelemelőbb érzése annak, aki már megtapasztalta. De az idáig vezető út nem csak tükörsima vízzel és ragyogó napsütéssel van kikövezve. Szörfözni megtanulni nem kevés energiát, küzdelmet és kitartást igényel. Hát még ha az ember fia ráadásul lány! Blogomban a windsurf elsajátításának tanulási folyamatáról olvashatsz: a bosszantó nehézségek ellenére miért is éri meg belevágni ebbe a sportba, hogy aztán létszükségleti szenvedéllyé forrja ki magát...

Friss topikok

Tartoztam még a vonyarci futam második felével, csak röviden, mert küszöbön toporog már fuertés beszámolóm. A szél szépen visszajött kb. egy órás pihenéssel, erőt gyűjtött. Visszamentem 5.4-el, és olyan élményben volt részem, ami már hiányzott. A szél fordult egy kicsit, így szinte majdnem parttal párhuzamosan, de azért kicsit rézsutosan lehetett rájdolni. Én a kötélpálya alatt száguldoztam, szép hosszúakat. Mivel teszteltük a Gopro-t, ezért Endru folyamatosan videózott. A tesztelés eredménye, hogy ugyan felvett engem is, de vagy egy vízcsepp takart ki a képből, vagy bepárásodott, és homályos lett a kép. De hát pont ez a teszt lényege, hogy kiderüljön, mire kell odafigyelni használat közben. Bár Már egy hónap eltelt, mégis bennem van az az érzés, amit ott éreztem száguldás közben. Egyedül repesztettem a hullámok között, élveztem a sebességet és a szabadságot. Beljebb erősebben is fújt a szél, így nem volt gond sem a siklással, sem az indulással. Visszatérve a strandra, mindig megálltam pihenni kicsit. Amíg bírtam, toltam, sikerült jól el is fáradni, de végül nem rossz szájízzel ért véget a nap. Ez most csak ilyen rövidke lett, de a többi soron következő beszámolók kárpótolják ezt!!! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szorfkiralylany.blog.hu/api/trackback/id/tr464623925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása