Szörfkirálylány windsurf naplója

Siklás: a világ legfelemelőbb érzése annak, aki már megtapasztalta. De az idáig vezető út nem csak tükörsima vízzel és ragyogó napsütéssel van kikövezve. Szörfözni megtanulni nem kevés energiát, küzdelmet és kitartást igényel. Hát még ha az ember fia ráadásul lány! Blogomban a windsurf elsajátításának tanulási folyamatáról olvashatsz: a bosszantó nehézségek ellenére miért is éri meg belevágni ebbe a sportba, hogy aztán létszükségleti szenvedéllyé forrja ki magát...

Friss topikok

Ez a szörfözés eddig a legjellegtelenebb futamra sikeredett. Valószínűleg azért, mert nem voltam bezsongva, és csak amolyan "kényszerből" mentem, mert ha fúj, menni kell, főleg, hogy ÉNY-i, ami azért biztosabb, mint egy déli. Ki tudja, mikor lesz rá következőleg lehetőség? Mivel munkanapra esett, ezért szépen előző este bepakoltam a kocsit, és ahogy azt kell, délelőtt tízkor leléptem :P. Fertőn egész jó szél fogadott, nem voltunk sokan. Dugóék szokás szerint akkor jöttek ki, amikor én érkeztem, és fejezték be a napot. Tsipet volt még ott. Tamás pedig az ígértek ellenére nem bírta megvárni, hogy odaérjek, már túl volt egy etapon, épp megpihent kicsit, amikor érkeztem, ekkor jól fújt. 4.7-et szereltem, ami jó is volt egy ideig, aztán átment a téma pöffvadászatba. Endru nem tudott jönni, egyedül abszolváltam a napot. Délután érkeztek még többen. Kilmer Petty, Jani, de ők már eléggé a végsőkre értek csak oda. Félidőben kajáltam egyet Tamással a büfében, jót beszélgettünk. A nap inkább azért volt jó, mert nem kellett a munkahelyen sínylődni, szép napsütés volt, és azért csúszni is lehetett úgy ahogy. Délután még visszamentem, láttam, hogy át kéne szerelni nagyobbra, de nem volt hozzá semmi kedvem. Így maradt a pöffvadászgatás. Mondjuk csalóka volt, mert ha rádurrant, akkor végig lehetett csúszni egy egész oda vagy vissza távot, olyankor meg elég volt a 4.7, száguldottam vele jókat. Rápróbáltam egy-két fordulóra. De nem voltam túl nagy gyakorlós kedvemben. Lényegében ennél többet nem is nagyon tudok mit írni a napról, jöttem, szörföztem, mentem. Nem volt az év szele, sem az év szörfözése, de ahogy mondottam volt, legalább vízen voltam. :)

 

Címkék: windsurf szörfkirálylány ferto 96l

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szorfkiralylany.blog.hu/api/trackback/id/tr95383846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása