Szörfkirálylány windsurf naplója

Siklás: a világ legfelemelőbb érzése annak, aki már megtapasztalta. De az idáig vezető út nem csak tükörsima vízzel és ragyogó napsütéssel van kikövezve. Szörfözni megtanulni nem kevés energiát, küzdelmet és kitartást igényel. Hát még ha az ember fia ráadásul lány! Blogomban a windsurf elsajátításának tanulási folyamatáról olvashatsz: a bosszantó nehézségek ellenére miért is éri meg belevágni ebbe a sportba, hogy aztán létszükségleti szenvedéllyé forrja ki magát...

Friss topikok

Még mindig északon járunk, Santa Mariatol pár öböllel délebbre található egy jó kis wave hely. Nem tudom pontosan megmondani, hol kell bemenni erre a helyre, az biztos hogy hullámokban nincs hiány. Úgy rémlik, hogy még földutakon is jártunk, ahogy ide megérkeztünk, és csak néhány szörfös ride-olt itt, nem egy népszerű, köztudatba beépült spot. Van egy étterem is, ahol lehet enni, inni. Itt történt az az eset, hogy egy szörfös deszkáján egy "ügyesen " tolató nő átment egy az egyben a kocsijával. Nem kell mondano, hogy a deszka kettétört. Emlékszem, szép, lila színű deszka volt. Arra eszméltem, hogy valaki torka szakadtából ordít. Mikor láttam, mi történt, megértettem, miért. Persze a nő nem ismerte el az igazát, és azt hiszem minden kárpótlás nélkül el is ment. Nem sikerült megegyezniük. Elképzelhető, hogy a srác is hibás volt, hogy olyan helyre tette a cuccot, a mő meg nem látta a visszapillantóban, hogy a kocsija mögött, a földön van valami. Azért átéreztem szerencsétlen ember helyzetét, én biztos eret vágnék magamon, meg azon is, aki ezt teszi az én kis kedvencemmel. Nem utolsó sorban pedig az egész nyaralását tönkrevágta.

Antiparosról meséltem már? Paros nyugati oldalára átautózva a parton végig mesés partszakaszok színesítik a kiránduló útját. Nem volt olyan hely, ahol ne álltam volna meg fényképeket csinálni. A kék tenger, a néha szikla oldalas partok, a kis öblök, gyönyörű helyek foglalták keretbe utazásunkat. Megérkeztünk Antiparos-szal szemben egy hosszú parthoz, ahova szintén földes, kavicsos utakon juthat be az ember. Voltak ott lakókocsik, egy klassz kis szörfös hangulatú cafe, és rengeteg szörfös és kite-os. Itt aztán tényleg voltak népek. Inkább a kite-osok paradicsoma volt ez. De szörfösök is akadtak jószerivel.  Át lehetett szörfözni a szemben lévő Antiparosra, a partról nem tűnt túl messzinek, de azért úszva nem indultam volna neki. A szél oldalról fújt, ezért lehetett a partra merőlegesen ride-olni. Szél erősségnek megfelelő hullámokkal kell számolni. Én itt sem tudtam menni, nagy volt a 4.5 az itteni szélerőhöz akkor még. De mondjuk elmondás alapján, nem volt olyan nagy feeling itt csúszni, egy élménynek jó, de az arany partok a best!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szorfkiralylany.blog.hu/api/trackback/id/tr432587727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása