Szörfkirálylány windsurf naplója

Siklás: a világ legfelemelőbb érzése annak, aki már megtapasztalta. De az idáig vezető út nem csak tükörsima vízzel és ragyogó napsütéssel van kikövezve. Szörfözni megtanulni nem kevés energiát, küzdelmet és kitartást igényel. Hát még ha az ember fia ráadásul lány! Blogomban a windsurf elsajátításának tanulási folyamatáról olvashatsz: a bosszantó nehézségek ellenére miért is éri meg belevágni ebbe a sportba, hogy aztán létszükségleti szenvedéllyé forrja ki magát...

Friss topikok

pwa_1367174136.jpg_1024x768

Vannak események, melyek elsőbbséget élveznek mindennel szemben. Ilyen volt ez a mai nap is, melynek beszámolóját előbbre teszem a tegnapi szörfözés összefoglalójánál. Szörfözés utáni fáradságos napnak indult a vasárnap reggel: csekkoltuk a szelet, érdemes-e elindulni Balatonra. Úgy döntöttünk: nem, így szép, verőfényes vasárnapi program gyanánt a PWA-t céloztuk meg Podersdorfban. Határozottan azzal a céllal indultam el, hogy aláíratom a fehér pólómat Gollitóval. Azt nem tudtam, hogyan szeretnék a közelébe kerülni, de tudtam, mit akarok. Útközben csekkolva a Balcsi szélstatisztikáját, már bántuk, hogy nem oda mentünk, de 11kor visszafordulni, bepakolni, és leindulni Balcsira garantáltan nem érte volna meg.  Podoban gyönyörű idő volt, így kitettük magunkat a gyepre a fő színpad előtt, és napoztunk. Élveztük a meleget, a zenét, a fesztivál hangulatot. Régen voltam már fesztiválozni, de most ismét kedvet kaptam hozzá. Átjött a feeling! :) Szörfmutatványnak egész nap nyoma sem volt, délután 5kor kezdődött a tow-in, de 2 órás napfürdő után megúntuk a punnyadást. Felderítő körútra indultam, mi hol van, és megtaláltam a világsztárok és világbajnokok "búvóhelyét". Egy elkerített, egy darab biztonsági őr által őrzött placc volt, ha átszólok a palánkon, már beszélgethettem is volna a nagyokkal. Ott punnyadt mindenki. Gollito, Steven, Kiri, Taty, stb. Több sem kellett nekem. Ittam egy inkább lelki erőt adó,mint alkoholos almás sörszerű litymuttyot, és Endru bátorításával betámadtam a biztonsági őrt. Németül illedelmesen megkérdeztem, hogy esetleg lehetne-e fényképezkedni a srácokkal. Hezitálva, bizonytalanul mondta, hogy lehet. Kérdeztem volna tovább, hogy akkor hogy legyen, mire ez a drága ember megkérdezte magyarul, hogy "magyar vagy". Lányos zavaromban még talán el is pirultam, erre nem számítottam. Persze, hogy az vagyok! És máris közvetlenebbül ment a társalgás, épp jött a 25 éves főnökasszony, ő volt ott az atyaúristennő, megkérdezte nekem az őr, hogy fotózkodhatok-e, mire a válasz nagyon kedvesen az volt, hogy naná, fotót bármikor lehet a srácokkal. :) Több sem kellett átváltva angolra mondtam a fiúknak, hogy mit szeretnék, hogy respect irántuk, és azért megemlítettem, hogy szörfözök, nehogy azt higgyék, hogy a két szép szemükért mentem oda. Pechemre sem Gollito sem Steven nem voltak ott. A képek elkészültek, a srácok kedvesek voltak, gálánsan invitáltak egyik helyről a másikra fotózkodni. A biztonsági őrrel elcsevegtünk még vagy fél órát, és milyen jól tettük, mert előmászott a sátrából Steven. Felbátorodva odakiabáltam neki, hogy Steven please, fotózkodhatnék veled? Kijött hozzánk, és egy újabb képet lőttünk el. Egész jól mutatok vele ;). Aztán még egy kicsit beszélgettünk, és jött Gollito a strandról. Tömte a fejét egy dönerféle kajával, nem akartam leszólítani evés közben, bement a többiekhez és leült kajálni. Endru és az őr is bíztattak, hogy menjek oda hozzá is, de megmondom őszintén, mert kezdtem cikinek érezni, és amúgy is kell valami újabb kihívás jövőre is. :) Legyen miért kinézni a 2014-es PWA-re Podoba...


Benzinköltség: 20€
Belépő: 7€
Fogyasztás a strandon: 15€
Belépő továbbértékesítése strandolás után magyar érkező strandolóknak: féláron ;)
Az élmény, hogy szörfös világsztárokkal találkozhatsz: MEGFIZETHETETLEN!

Címkék: steven kiri pwa podersdorf taty gollito broeckhoven thode

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szorfkiralylany.blog.hu/api/trackback/id/tr665251574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pisec 2013.04.29. 19:26:47

Ez az!!! Fotó is, szöveg is!
Így kell ezt csinálni! :)
süti beállítások módosítása